Ocenění podniku GZ Media a.s. na globálním trhu – Anna Červenková
Anna Červenková
Diplomová práce
Ocenění podniku GZ Media a.s. na globálním trhu
Business Valuation of GZ Media, a.s. on Global Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je ocenění společnosti GZ Media, a.s. k 1.1.2015 v tržní hodnotě. První kapitola uvádí základní informace o společnosti. Na tuto kapitolu dále navazuje finanční analýza, která si klade za cíl zhodnotit celkové finanční zdraví společnosti pro roky 2010 - 2014. Trh, na kterém se pohybuje oceňovaná společnost a konkurenční pozice firmy je předmětem strategické analýzy, která …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine the market value of the company GZ Media, a.s. to 1.1.2015. The first part provides the basic information about the company. This chapter is than followed by financial analysis which is assessing the overall financial health of the company for the years 2010 to 2014. Strategic analysis focuses on the market and competitive position of the company and provides the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51209
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Barbora Rýdlová
- Oponent: Martin Hanzal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51209
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategic analysis of VinFast on the USA Electronic Vehicles Market
Illia Frenkel -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Estimation of the Market Value Probability Distribution of a Company in the Apparel Industry
Yulu Han -
Determining the Value of the Enterprise Using Selected Valuation Methods
Oluseyi Gbenga Adu -
Odhad tržní hodnoty společnosti IKEA Česká republika, s.r.o. metodou DCF APV
Andrea Jindrová