Nonverbální komunikace a její vliv na obchodní prezentace – Iva Zelníčková
Iva Zelníčková
Bakalářská práce
Nonverbální komunikace a její vliv na obchodní prezentace
Non-verbal Communication and Its Effect on Business Presentations
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá neverbální komunikací a jejím vlivem na obchodní prezentace. Zkoumanými aspekty neverbální komunikace jsou výrazy obličeje neboli mimika, oční kontakt, postavení těla a gesta, vzhled a nakonec hlas. S hlasem jsou spojené tři aspekty a to síla, tón a tempo. Cílem této práce je zjistit, jak tyto aspekty neverbální komunikace ovlivňují obchodní prezentace. Na základě pozorování …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on nonverbal communication and its effect on business presentations. The examined aspects of nonverbal communication include facial expressions, eye contact, body posture and gestures, appearance, and finally, voice. With regard to voice, three aspects are associated - power, pitch, and pace. The aim of this thesis is to determine how these aspects of nonverbal communication …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zelníčková, Iva. Nonverbální komunikace a její vliv na obchodní prezentace. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk pro manažerskou praxi / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Neverbální komunikace při obchodním jednání
Dominik Voženílek -
Optimalizace vybraných verbálních a neverbálních faktorů manažerské komunikace ve vybrané obchodní organizaci
Iveta Jandová -
Význam neverbální komunikace v obchodní sféře
Elena TANKOVA -
Význam verbální a neverbální komunikace v obchodní sféře
Petra BARNETOVÁ -
Neverbální komunikace Key account managerů energetické společnosti při vyjednávání
Zdeněk Jaroš -
Neverbální komunikace v obchodním styku
Zuzana Betková -
Prezentace jako nástroj komunikace
Klára Zajíčková