Nonverbální komunikace a její vliv na obchodní prezentace – Iva Zelníčková
Iva Zelníčková
Bachelor's thesis
Nonverbální komunikace a její vliv na obchodní prezentace
Non-verbal Communication and Its Effect on Business Presentations
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá neverbální komunikací a jejím vlivem na obchodní prezentace. Zkoumanými aspekty neverbální komunikace jsou výrazy obličeje neboli mimika, oční kontakt, postavení těla a gesta, vzhled a nakonec hlas. S hlasem jsou spojené tři aspekty a to síla, tón a tempo. Cílem této práce je zjistit, jak tyto aspekty neverbální komunikace ovlivňují obchodní prezentace. Na základě pozorování …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on nonverbal communication and its effect on business presentations. The examined aspects of nonverbal communication include facial expressions, eye contact, body posture and gestures, appearance, and finally, voice. With regard to voice, three aspects are associated - power, pitch, and pace. The aim of this thesis is to determine how these aspects of nonverbal communication …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zelníčková, Iva. Nonverbální komunikace a její vliv na obchodní prezentace. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
English for Business Administration / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Neverbální komunikace při obchodním jednání
Dominik Voženílek -
Optimalizace vybraných verbálních a neverbálních faktorů manažerské komunikace ve vybrané obchodní organizaci
Iveta Jandová -
Význam neverbální komunikace v obchodní sféře
Elena TANKOVA -
Význam verbální a neverbální komunikace v obchodní sféře
Petra BARNETOVÁ -
Neverbální komunikace Key account managerů energetické společnosti při vyjednávání
Zdeněk Jaroš -
Neverbální komunikace v obchodním styku
Zuzana Betková -
Prezentace jako nástroj komunikace
Klára Zajíčková