Ing. Andrea Porkertová

Bakalářská práce

Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na design

Media used in advertising for atracting attention of consumer with a focus on design
Anotace:
Tato bakalářská práce shrnuje a popisuje vztah mezi marketingem a designem. Je tu popsán design, marketing, ale i psychologické metody, které se využívají v marketingové komunikaci. Dále je v této práci analyzováno dotazníkové šetření, které bylo realizováno. Selektivnost našeho vnímání ovlivňuje psychický stav, který nazýváme pozornost. Vlivem pozornosti zaměřujeme a soustřeďujeme své vědomí na vnímaný …více
Abstract:
This thesis summarizes and describes the relation between the marketing and the design. The given design, marketing and psychological methods are used in the marketing communication. Then the realized research is analyzed in the thesis. The selectivity of our perception is influenced by the mental condition called attention. Due to it we focus and concentrate on the watched object, situation or the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace