Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na design – Ing. Andrea Porkertová
Ing. Andrea Porkertová
Bachelor's thesis
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na design
Media used in advertising for atracting attention of consumer with a focus on design
Abstract:
Tato bakalářská práce shrnuje a popisuje vztah mezi marketingem a designem. Je tu popsán design, marketing, ale i psychologické metody, které se využívají v marketingové komunikaci. Dále je v této práci analyzováno dotazníkové šetření, které bylo realizováno. Selektivnost našeho vnímání ovlivňuje psychický stav, který nazýváme pozornost. Vlivem pozornosti zaměřujeme a soustřeďujeme své vědomí na vnímaný …moreAbstract:
This thesis summarizes and describes the relation between the marketing and the design. The given design, marketing and psychological methods are used in the marketing communication. Then the realized research is analyzed in the thesis. The selectivity of our perception is influenced by the mental condition called attention. Due to it we focus and concentrate on the watched object, situation or the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/emgrl/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2009
- Supervisor: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
- Reader: JUDr. Petr Majerik
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PORKERTOVÁ, Andrea. \textit{Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na design}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/f65ymz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace firmy se zahradkářskými potřebami
Natálie Budinová -
Marketingová komunikace ve společnosti TOUS
Nadiya Yurkovska -
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Jiří Slavětínský -
Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice
Simona Kelemenová -
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
Monika Kofroňová -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Blogování jako podstatná součást online marketingové komunikace
Tereza Drtinová -
Marketingová komunikace banky Unicredit
Veronika Sívková