Rolníci a rolničky audiovizuálního pole – Matěj Pospíšil
Matěj Pospíšil
Bakalářská práce
Rolníci a rolničky audiovizuálního pole
Rustic and acoustic. Editor's work on an audiovisual field
Anotace:
Tato práce pojednává o zvuku coby nedílném a ve střižně nezbytně přítomném skladebném prvku při stavbě audiovizuálního díla. Zmiňuje základní fyzikální, fyziologickéa psychologické působení zvukových vln na člověka - střihače (a následně diváka). Vztah zvuku a obrazu rozvádí v několika pojmech teoretika Michela Chiona a příklady precizní významotvorné práce se zvukem ve střižně pak předkládá v analýze …víceAbstract:
This paper focuses on sound as an essential structural element in the creationof an audiovisual work in the editing room. It describes the basic physical, physiologicaland psychological effects of sound waves on the human being-editor (and subsequentlyon the viewer). It further examines the relationship between sound and image based on a few key concepts developed by theoretician Michel Chion. Examples …víceKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
filmový obrazKlíčová slova
filmový střihKlíčová slova
práce střihačeKlíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
práce zvukařeKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
zvuk (film)Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2015
- Vedoucí: Martin ČIHÁK
- Oponent: Adam BROTHÁNEK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 2. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Filmové a audiovizuální dílo jako součást národních autorit - teorie a praxe
Marek Tardon -
Teorie a praxe střihu a záznamu hudby
Martin Vrzal -
Střihová analýza filmů české nové vlny: Tvorba režiséra Hynka Bočana
Libor Nemeškal