Hodnocení spokojenosti zákazníků ŠKODA AUTO a.s. v regionu východní Evropy – Mariia Martyniuk
Mariia Martyniuk
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků ŠKODA AUTO a.s. v regionu východní Evropy
Customer satisfaction rating ŠKODA AUTO a.s. in the region of Eastern Europe
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popis metod a procesů hodnocení spokojenosti zákazníka, analýza současného stavu spokojenosti uživatelů automobilů společnosti ŠKODA AUTO a.s. ve vybraném regionu východní Evropy a navržení opatření, která povedou ke zlepšení a minimalizaci případné budoucí negativní reakce zákazníků.V práci byl kladen důraz na metody a postup měření zákaznické spokojenosti, v této oblasti …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe the methods and processes of evaluating customer satisfaction, analyzing the current state of satisfaction of car users of ŠKODA AUTO a.s. in a selected region of Eastern Europe and proposing measures that will lead to the improvement and minimization of possible future negative customer reactions.Emphasis was placed on methods and procedures for measuring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Martin Folta, Ph.D.
- Oponent: Taras Prypkhan, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení provozu, logistiky a kvality
Práce na příbuzné téma
-
Metody výcviku prodejců automobilů
Vendula Bártečková