Mariia Martyniuk

Bakalářská práce

Hodnocení spokojenosti zákazníků ŠKODA AUTO a.s. v regionu východní Evropy

Customer satisfaction rating ŠKODA AUTO a.s. in the region of Eastern Europe
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popis metod a procesů hodnocení spokojenosti zákazníka, analýza současného stavu spokojenosti uživatelů automobilů společnosti ŠKODA AUTO a.s. ve vybraném regionu východní Evropy a navržení opatření, která povedou ke zlepšení a minimalizaci případné budoucí negativní reakce zákazníků.V práci byl kladen důraz na metody a postup měření zákaznické spokojenosti, v této oblasti …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe the methods and processes of evaluating customer satisfaction, analyzing the current state of satisfaction of car users of ŠKODA AUTO a.s. in a selected region of Eastern Europe and proposing measures that will lead to the improvement and minimization of possible future negative customer reactions.Emphasis was placed on methods and procedures for measuring …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Martin Folta, Ph.D.
  • Oponent: Taras Prypkhan, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

ŠKODA AUTO a.s.

ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení provozu, logistiky a kvality

Práce na příbuzné téma