Analýza marketingové komunikace fotbalového klubu – Adam Pleva
Adam Pleva
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace fotbalového klubu
Analysis of Marketing Communication of a Football Club
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Práce je strukturována do pěti hlavních kapitol. První kapitola je věnována teoretickému přehledu marketingové komunikace, potřebné k porozumění problematiky. Druhá kapitola obsahuje charakteristiku FC Baníku Ostrava. Třetí kapitola se zabývá metodikou shromažďování dat. Kapitola číslo čtyři obsahuje analýzu …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the football club FC Baník Ostrava. After the analysis are proposed recommendations that could improve the marketing communication of the club. The thesis is structured into five main chapters. The first chapter is devoted to a theoretical overview of marketing communication, necessary to understand the issue. The second chapter contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152981
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Viktor Frnka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber