Adam Pleva

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace fotbalového klubu

Analysis of Marketing Communication of a Football Club
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Práce je strukturována do pěti hlavních kapitol. První kapitola je věnována teoretickému přehledu marketingové komunikace, potřebné k porozumění problematiky. Druhá kapitola obsahuje charakteristiku FC Baníku Ostrava. Třetí kapitola se zabývá metodikou shromažďování dat. Kapitola číslo čtyři obsahuje analýzu …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the football club FC Baník Ostrava. After the analysis are proposed recommendations that could improve the marketing communication of the club. The thesis is structured into five main chapters. The first chapter is devoted to a theoretical overview of marketing communication, necessary to understand the issue. The second chapter contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: David Grendysa
  • Oponent: Viktor Frnka

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava