Michala SCHWARZOVÁ

Master's thesis

Projekt cenové politiky služeb v Omega centrum sportu a zdraví, a.s.

The project pricing policy services in Omega Sport and Health Center, Inc.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je hodnocení a následné zvýšení spokojenosti zákazníků v Omega centru sportu a zdraví. Celá diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem zpracovala literární poznatky týkající se oblasti služeb a sportu. Také jsem se zaměřila na cenovou politiku a problematiku spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala, byly …more
Abstract:
The aim of this thesis is to assess customer satisfaction in Sport and Health Centre Omega and the further step is to suggest a possible way to increase it. The thesis is divided in two main parts, a theoretical and a practical one. The first part is focused on theoretical knowledge of sport services, a pricing policy and customer satisfaction. Sources I used include specialized publication as well …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 21305

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SCHWARZOVÁ, Michala. Projekt cenové politiky služeb v Omega centrum sportu a zdraví, a.s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe