Wine and Wine Production from the Marketing Point of View – Anna Malakhova
Anna Malakhova
Bachelor's thesis
Wine and Wine Production from the Marketing Point of View
Wine and Wine Production from the Marketing Point of View
Anotácia:
Cílem bakalářské práce "Víno a vinařství z marketingového pohledu" je zanalyzovat marketingové prostředí Českého vinařství a předpoklady rozvoje vinařského cestovního ruchu v Česká republice, a pak na základě této analýzy navrhnout určitá opatření ke zlepšení marketingové strategie českého vinařství vhodné pro zahraniční a domácí zákazníky.Abstract:
The aim of bachelor thesis "Wine And Wine Production From the Marketing Point Of View“ thesis is to analyze marketing environment of the Czech winery and the prerequisites of the Czech republic for the wine tourism and than make some suggestions as for improving a marketing strategy suitable for the foreign and domestic customers using the results of these analyses.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11069/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Milena Straková
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALAKHOVA, Anna. \textit{Wine and Wine Production from the Marketing Point of View}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/f6s349/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in English)
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová