Problematika podnikatelské etiky – Vladislav Voronkov
Vladislav Voronkov
Bakalářská práce
Problematika podnikatelské etiky
Business ethics issues
Anotace:
Cílem práce je formou dotazníkového šetření zjistit, jak jsou v rámci jednání s dodavateli uplatňovány etické principy obsažené v Etickém kodexu organizace. Analyzovat postoje zaměstnanců k naplňování norem Etického kodexu. Teoretická část vychází z literární rešerše odborné literatury týkající se moderního řízení lidských zdrojů včetně literatury zabývající se speciálně problematikou etického řízení …víceAbstract:
The aim of the thesis is to ascertain, with the assistance of questionnaires, how the ethical principles contained in the Code of Ethics of the organization are being put into practice during negotiations with suppliers. Moreover, it focuses on analyzing employees' attitude towards meeting the standards of the Code of Ethics. The theoretical part is based on review of professional literature regarding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2021
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Martina Beránek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Mimoekonomické aktivity podniku a jeho společenská zodpovědnost
Veronika Pekařová -
Spoločenská zodpovednosť podniku LIDL
Boková Boková -
Společenská odpovědnost vybraného podniku a její vliv na finanční výkonnost
Kristína Masárová -
Vliv vnímané sociální zodpovědnosti podniku na pracovní postoje jeho pracovníků
Barbora Blechová -
Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody
Filip Lukáč -
Řízení zpětných toků v podniku
Ludmila Sanitráková -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva