Zavedení regionální značky v Jihočeském kraji – Kamila Jarolímková
Kamila Jarolímková
Bachelor's thesis
Zavedení regionální značky v Jihočeském kraji
Implementation of a Regional brand in South Bohemia
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vznikem a zavedením regionální značky sdružené do Asociace regionálních značek, z. s. Tato asociace zastřešuje v současné době 26 regionů s vlastní značkou na území České Republiky i za jejími hranicemi. V teoretické části jsou rozebrána všechna potřebná východiska související s tímto procesem.Pro simulaci zavedení signifikace byla vybrána část Jihočeského kraje. V praktické …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the origin and implementation of a regional brand grouped in the Association of Regional Brands, r. s. Currently, this association covers 26 regions with their own brand in the Czech Republic and in neighboring foreign countries. Necessary problematics associated with this process are described in the theoretical part of the thesis.A part of the South Bohemian region was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Štefan Toth
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAROLÍMKOVÁ, Kamila. \textit{Zavedení regionální značky v Jihočeském kraji}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/f72a0i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Assessing the Impact of Solid Waste Management on the Socio-Economic Development of Ghana. The Case of Greater-Accra Region
Ebenezer Asare -
Causes and Effects of Ethnic Conflicts on the Development of Bawku in the Upper East Region Of Ghana
Adelaide Owusu-Ansah -
The Implications of Child Marriage to the Socio-Economic Development of Ethiopia: The Case of Amhara Region
Dagem Demerew Yeshewalul -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Analýza vnímání regionální značky
Aneta Kazdová -
Regionální značka Brněnsko a aktéři na území MAS Brána Vysočiny
Soňa Maloňová -
Vliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodří
Barbora Maleňáková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights