Zavedení regionální značky v Jihočeském kraji – Kamila Jarolímková
Kamila Jarolímková
Bakalářská práce
Zavedení regionální značky v Jihočeském kraji
Implementation of a Regional brand in South Bohemia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vznikem a zavedením regionální značky sdružené do Asociace regionálních značek, z. s. Tato asociace zastřešuje v současné době 26 regionů s vlastní značkou na území České Republiky i za jejími hranicemi. V teoretické části jsou rozebrána všechna potřebná východiska související s tímto procesem.Pro simulaci zavedení signifikace byla vybrána část Jihočeského kraje. V praktické …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the origin and implementation of a regional brand grouped in the Association of Regional Brands, r. s. Currently, this association covers 26 regions with their own brand in the Czech Republic and in neighboring foreign countries. Necessary problematics associated with this process are described in the theoretical part of the thesis.A part of the South Bohemian region was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štefan Toth
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Assessing the Impact of Solid Waste Management on the Socio-Economic Development of Ghana. The Case of Greater-Accra Region
Ebenezer Asare -
Causes and Effects of Ethnic Conflicts on the Development of Bawku in the Upper East Region Of Ghana
Adelaide Owusu-Ansah -
The Implications of Child Marriage to the Socio-Economic Development of Ethiopia: The Case of Amhara Region
Dagem Demerew Yeshewalul -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Analýza vnímání regionální značky
Aneta Kazdová -
Regionální značka Brněnsko a aktéři na území MAS Brána Vysočiny
Soňa Maloňová -
Vliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodří
Barbora Maleňáková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský
Název
Vložil
Vloženo
Práva