Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky – Alan Schneider
Alan Schneider
Bachelor's thesis
Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky
The Sponzorship and The Perception of Brand of Sports Fans
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním značky sportovním fanouškem, jak dalece rozlišuje loga sponzorů na dresech soupeře svého oblíbeného týmu a zda to může ovlivnit jeho nákupní chování. Teoretická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka či logo, popisuje marketing ve sportu, sportovní diváctví, sponzoring v hokeji. V praktické části je analyzován vývoj návštěvnosti extraligy …moreAbstract:
This thesis deals with the perception of brands by sports fans, how they distinguish sponsor logos on jerseys of rivals of their favorite team and whether it may affect their buying behavior. The theoretical part explains the functions of sponsorship, defines terms such as brand or logo, describes sports marketing, sports spectatorship, and especially sponsorship in ice hockey. The practical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Schneider, Alan. Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza návštěvnosti extraligy ledního hokeje
Tomáš Opavský -
Vývoj cen vstupného na domácí utkání klubu extraligy ledního hokeje HC Dynamo Pardubice
Adam JOSKA -
Péče o diváka v extralize ledního hokeje
Martin Pařík -
Model marketingové komunikace klubu ledního hokeje
David Krenželok -
Analýza marketingové komunikace oddílů Extraligy ledního hokeje
Martin Kylián -
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
Matěj Mach -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká