Založení sportovního střeleckého klubu – Bc. Jiří Baudyš
Bc. Jiří Baudyš
Bakalářská práce
Založení sportovního střeleckého klubu
Founding of Sport shooting club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá procesem založení a fungováním občanského sdružení. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky, které jsou poté aplikovány na Sportovní střelecký klub Magnum Brno. Práce pojednává o organizaci tohoto sportovního klubu, jeho činnosti, způsobu jeho založení, financování a marketingu. V závěru bakalářské práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení činnosti tohoto Sportovního střeleckého …víceAbstract:
This thesis examines the process of establishment and functioning of the civic association. The first section provides theoretical knowledge, which are then applied to the Magnum Shooting Club in Brno. The work deals with the organization of this sporting club, its activities, the method of establishing, financing and marketing. At the end of the thesis are given suggestions to improve the performance …víceKlíčová slova
Střelba sportovní střelecký klub nezisková organizace sportovní klub založení sportovního klubu občanské sdružení zbraně sport pistole mířená střelba Shooting shooting sports club a non-profit organization sports club sports club foundation civic associations guns sports aiming shooting
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w3xyk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pruša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Strategie financování vybraného sportovního klubu
Petr Ondrůj -
Založení volejbalového klubu
Tomáš Nesrsta -
Daňové a účtovné aspekty neziskovej organizácie v Českej republike a Slovenskej republike
Natália Földiová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The economic analysis of the selected non-governmental non-profit organization
Gizem Kup -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Fundraising neziskové organizace
Karolína Bánová