Obrazová sdělení v Blesku a Hospodářských novinách – Alžběta KOTRBOVÁ
Alžběta KOTRBOVÁ
Bachelor's thesis
Obrazová sdělení v Blesku a Hospodářských novinách
Visual communication in Blesk and Hospodářské noviny
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje obrazovým sdělením v tištěných médiích. V teoretické části jsou definovány a podrobně popsány pojmy vztahující se k tématu a následnému výzkumu v analytické části práce. Cílem analytické části je vytvořit typologii obrazových sdělení užívaných ve zkoumaných výtiscích deníků Blesk a Hospodářské noviny z let 1998, 2005 a 2013. Dále je cílem zjistit četnost výskytu jednotlivých …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with visual communication in print media. The theoretical part includes definitions of thoroughly described terms that relate to the topic and to the subsequent research in analytical part of this thesis. The goal of the analytical part is to create typology of visual communication used in researched daily newspaper Blesk and Hospodářské noviny from years 1998, 2005 and 2013 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Accessible from:: 17. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Foret
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOTRBOVÁ, Alžběta. Obrazová sdělení v Blesku a Hospodářských novinách. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Journalism
Theses on a related topic
-
Vývoj obrazových sdělení v Hospodářských novinách
Monika MALÍŠKOVÁ -
Obrazová sdělení v médiích
Lucie ULMANOVÁ -
Obrazová sdělení v médiích
Lucie ULMANOVÁ -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights