Obrazová sdělení v Blesku a Hospodářských novinách – Alžběta KOTRBOVÁ
Alžběta KOTRBOVÁ
Bakalářská práce
Obrazová sdělení v Blesku a Hospodářských novinách
Visual communication in Blesk and Hospodářské noviny
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje obrazovým sdělením v tištěných médiích. V teoretické části jsou definovány a podrobně popsány pojmy vztahující se k tématu a následnému výzkumu v analytické části práce. Cílem analytické části je vytvořit typologii obrazových sdělení užívaných ve zkoumaných výtiscích deníků Blesk a Hospodářské noviny z let 1998, 2005 a 2013. Dále je cílem zjistit četnost výskytu jednotlivých …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with visual communication in print media. The theoretical part includes definitions of thoroughly described terms that relate to the topic and to the subsequent research in analytical part of this thesis. The goal of the analytical part is to create typology of visual communication used in researched daily newspaper Blesk and Hospodářské noviny from years 1998, 2005 and 2013 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Foret
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTRBOVÁ, Alžběta. Obrazová sdělení v Blesku a Hospodářských novinách. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj obrazových sdělení v Hospodářských novinách
Monika MALÍŠKOVÁ -
Obrazová sdělení v médiích
Lucie ULMANOVÁ -
Obrazová sdělení v médiích
Lucie ULMANOVÁ -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková
Název
Vložil
Vloženo
Práva