Etické a environmentální aspekty v rozhodování zákazníků – Bc. Filip Vojtek
Bc. Filip Vojtek
Bakalářská práce
Etické a environmentální aspekty v rozhodování zákazníků
Ethical and environmental aspects in the decision-making of customers
Anotace:
Práce je zaměřena na základní poznatky Advergamingové reklamy, environmentálních a etických aspektech vývoje a údržby advergamingové propagace. Údaje použity v této práci byly vyhodnoceny za použití komplexních analytických metod a podpůrného dotazníku. Provedeným vyhodnocením je zjištěno, zda je advergaming efektivní a environmentálně šetrný druh propagace. Výsledky této práce umožňují informovat …víceAbstract:
Thesis is focused on basic knowledge of Advergaming advertisement, environmental and ethical aspects of development and maintenance of Advergaming advertisement. Data that were used in thesis were evaluated with usage of komplex analytical methods and Support questionnaire. With Performed evaluation is found, if advergaming is effective and environmental friendly kind of propagation. Results of thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/h8i4c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Maroušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda -
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
Matej Sabo -
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Sociální sítě a jejich role v sociální práci
Veronika JURIŠOVÁ -
Sociální sítě a sociální život středoškolských studentů
Eva VONDRÁČKOVÁ -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová