Bc. Filip Vojtek

Bakalářská práce

Etické a environmentální aspekty v rozhodování zákazníků

Ethical and environmental aspects in the decision-making of customers
Anotace:
Práce je zaměřena na základní poznatky Advergamingové reklamy, environmentálních a etických aspektech vývoje a údržby advergamingové propagace. Údaje použity v této práci byly vyhodnoceny za použití komplexních analytických metod a podpůrného dotazníku. Provedeným vyhodnocením je zjištěno, zda je advergaming efektivní a environmentálně šetrný druh propagace. Výsledky této práce umožňují informovat …více
Abstract:
Thesis is focused on basic knowledge of Advergaming advertisement, environmental and ethical aspects of development and maintenance of Advergaming advertisement. Data that were used in thesis were evaluated with usage of komplex analytical methods and Support questionnaire. With Performed evaluation is found, if advergaming is effective and environmental friendly kind of propagation. Results of thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Maroušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích