Možnosti a využívání e-shopů k nakupování potravin v ČR v komparaci se zahraničím – David Koreň
David Koreň
Bachelor's thesis
Možnosti a využívání e-shopů k nakupování potravin v ČR v komparaci se zahraničím
The Possibilities and the Use of Online Grocery Shopping in the Czech Republic in Comparison to Foreign Countries
Anotácia:
Obsahem bakalářské práce je charakteristika trendu online nakupování potravin jakožto specifického odvětví elektronického obchodování. Tato práce definuje základní pojmy týkající se této problematiky a srovnává rozvoj online prodeje potravin ve státech, které jsou považovány za průkopníky tohoto oboru, se současným stavem tohoto odvětví v ČR. V práci jsou popsány hlavní překážky a rizika online prodeje …viacAbstract:
The subject of the Bachelor's thesis covers the characteristics and trends in online grocery shopping business as a specific field of the electronic commerce. The first part of this thesis is devoted to definition of terms related to this topic and to comparison of the online grocery business development in countries that are considered to be the pioneers of this business to the current situation in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Oponent: Miroslava Navrátilová, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOREŇ, David. \textit{Možnosti a využívání e-shopů k nakupování potravin v ČR v komparaci se zahraničím}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/f7laig/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
Ali Kasimov -
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
Denisa Roreitnerová -
E-commerce se zaměřením na nákup prostřednictvím sociálních sítí
Simona Matějovská -
Logistický řetězec čínských e-commerce tržištích působící na B2C trhu cílený na český trh
Daniel Wesselý -
Výberová paralýza v e-commerce
Rebecca Švecová -
Formy a použitie zliav v e-commerce
Klaudia Figlárová -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman
Názov
Vložil
Vložené
Práva