Pedagogické alternativy v předškolním vzdělávání – Zdeňka Hosová
Zdeňka Hosová
Bakalářská práce
Pedagogické alternativy v předškolním vzdělávání
Educational alternatives in pre-school education
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat rozvoj pedagogických alternativ v předškolním vzdělávání po roce 1989. V teoretické části bude uvedena charakteristika jednotlivých alternativních vzdělávacích programů a jejich rozšíření u nás. V empirické části BP bude zkoumáno, jak se vybrané alternativy v praxi uplatňují a v jaké míře a jakým způsobem jsou rodiče dětí předškolního věku o pedagogických alternativách …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to analyze the development of pedagogical alternatives in preschool education after 1989. The theoretical part is focused on the characteristics of the alternative educational programmes and their expansion in the Czech Republic. In the empirical part of the study is investigated how the selected alternatives are implemented in practice and to what extent and how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8764
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Vladimír Václavík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Yveta Pohnětalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní pedagogika Montessori a její implementace v současných mateřských školách
Andrea KOCIÁNOVÁ -
Pedagogika Marie Montessori v preprimárním vzdělávání
Eliška BACHUROVÁ -
Montessori pedagogika - možnosti aplikace na 1.stupni ZŠ
Petra SOVIAROVÁ -
Alternativní přístup vzdělávání a pedagogika Montessori
Renata GONDEKOVÁ -
Pedagogika Marie Montessori v současné české škole
Markéta ČIKLOVÁ -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová
Název
Vložil
Vloženo
Práva