Zuzana Bláhová

Diplomová práce

Analýza produktového portfolia značky Vichy

Product portfolio analysis of the brand Vichy
Anotace:
Tato práce se zabývá sortimentní skladbou a marketingovým mixem značky Vichy na českém trhu dermokosmetiky. Diplomová práce je založena na metodě vědeckého popisu a analýzy, z níž vyvozené závěry jsou hlavním výstupem této práce. První část práce je část teoretická. Ta slouží jako základ pro vypracování praktické části. Teoretická část se zaměřuje na nejdůležitější aspekty spojené s analýzou marketingového …více
Abstract:
This thesis analyzes product mix and marketing mix of the brand Vichy in the Czech market of dermocosmetics. The thesis is based on the method of scientific description and analysis. The conclusions are the main output of this work. The first part is theoretical and serves as a base for a practical part. The theoretical part focuses on the most important aspects related to the marketing mix analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Eliška Šeredová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44830