Analýza produktového portfolia značky Vichy – Zuzana Bláhová
Zuzana Bláhová
Diplomová práce
Analýza produktového portfolia značky Vichy
Product portfolio analysis of the brand Vichy
Anotace:
Tato práce se zabývá sortimentní skladbou a marketingovým mixem značky Vichy na českém trhu dermokosmetiky. Diplomová práce je založena na metodě vědeckého popisu a analýzy, z níž vyvozené závěry jsou hlavním výstupem této práce. První část práce je část teoretická. Ta slouží jako základ pro vypracování praktické části. Teoretická část se zaměřuje na nejdůležitější aspekty spojené s analýzou marketingového …víceAbstract:
This thesis analyzes product mix and marketing mix of the brand Vichy in the Czech market of dermocosmetics. The thesis is based on the method of scientific description and analysis. The conclusions are the main output of this work. The first part is theoretical and serves as a base for a practical part. The theoretical part focuses on the most important aspects related to the marketing mix analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44830
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Eliška Šeredová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44830
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová