Marek Lichnovský

Bachelor's thesis

Řídicí jednotky motorů

Control Units of Engines
Abstract:
Cílem této práce je návrh řídicí jednotky pro mnou vybraný elektromotor. Je zde provedeno rozdělení elektrických pohonů, především podle řízení. Uvedeny jsou nejrozšířenější motory a je popsán princip jejich řízení. Vzhledem k rozmanitosti elektrických pohonů jsou rozepsány především motory, které jsou stále používané, nebo do nedávna ještě používané byly. To platí i o řídicích obvodech těchto motorů …more
Abstract:
The aim of this work is to design a control unit for a selected electric motor. There is a repartition of electric drives mainly by driving. There are the most widely used engines where is described the principle of controlling. It is a large number of motors are described especially motors that are the most used, or have been used until recently. This is also applied to the control circuits of these …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2018
  • Supervisor: Jaromír Škuta
  • Reader: Robert Frischer

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava