Soňa KRČKOVÁ

Bachelor's thesis

Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.

Loyalty Programme for the Company Valmont CR, spol. s r.o
Anotácia:
Tato práce se bude zabývat zvolením nejlepšího typu věrnostního programu pro jednu z největších tabákových společností v České republice. Jde o správný výběr formy podpory prodeje tak, aby byla prospěšná nejen pro samotnou společnost ale i pro koncového spotře-bitele. V teoretické části bude popisován marketingový mix, podpora prodeje a její for-my. V praktické části práce budou pak blíže specifikovány …viac
Abstract:
This work deals with selecting the best type of loyalty program for one of the largest to-bacco companies in the Czech Republic. It regards the right choice of forms of sales pro-motion in order to be beneficial not only for the company itself but also for the end-consumer. The theoretical part describes marketing mix, sales promotion and its forms. In the practical part, this thesis focuses on the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zverejniť od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRČKOVÁ, Soňa. Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe