Komunikační plán firmy ALVE SLOVAKIA, s. r. o. – Bc. Gabriela ŠTRBÁŇOVÁ
Bc. Gabriela ŠTRBÁŇOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační plán firmy ALVE SLOVAKIA, s. r. o.
The communication plan of ALVE SLOVAKIA, Ltd.
Anotace:
Moja bakalárska práca je zameraná na zostavenie komunikačného plánu firmy ALVE SLOVAKIA, s. r. o., ktorej hlavnou činnosťou je výroba hliníkových rebríkov. V prvej časti sú spracované teoretické poznatky týkajúce sa marketingového mixu s dôrazom na propagáciu. Praktická časť zahŕňa analýzu jednotlivých zložiek marketingového mixu, a to hlavne marketingovú komunikáciu. Na základe tejto analýzy bude …víceAbstract:
This bachelor{\crq}s work focuses on the compositon of the communication plan of ALVE SLOVAKIA, Ltd., which basic activity is a manufacture of aluminium ladders. In the first part, there is theoretical data concerning marketing mix by mens promotion. The practical part includes analysis particular components of the marketing mix {--} especially marketing communication and composition of the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7408
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTRBÁŇOVÁ, Gabriela. Komunikační plán firmy ALVE SLOVAKIA, s. r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 11. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu
Angelika Škorníková -
Marketingová komunikácia značky Persil
Martina Matysová -
Marketingová komunikácia Parfumérie DOUGLAS
Alexandra Tóthová -
Marketingová komunikácia vybranej spoločnosti v segmente hračiek
Karin Pavúrová -
Marketingová komunikácia medzinárodného festivalu "Praha srdce národov"
Alexandra Štefanisková -
Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
Alexandra Gojdičová -
Marketingová komunikácia a budovanie značky pivovaru MariannuS
Petra Varholiková