Znakování s kojenci a batolaty z pohledu speciálního pedagoga – Karolína HORÁKOVÁ
Karolína HORÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Znakování s kojenci a batolaty z pohledu speciálního pedagoga
Signing with infants and toddlers from the point of view of a special pedagogue
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice znakování s kojenci a batolaty z pohledu speciálního pedagoga. První kapitola definuje termíny - řeč, jazyk a komunikace. Ve druhé kapitole je popisován vývoj řeči z hlediska dvou stádií. Pozornost je věnována také jazykovým rovinám. Třetí kapitola se zabývá jemnou motorikou a gesty. Poslední kapitola teoretické části se věnuje blíže znakování. Popisuje historii …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with problems of signing with infants and toddlers from the point of view of a special pedagogue. The first chapter defines the terms - speech, language and communication. The second chapter describes the development of speech in terms of two speech stages. Attention is also paid to language levels. The third chapter deals with fine motor skills and gestures. The last chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Jana Mironova Tabachová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORÁKOVÁ, Karolína. Znakování s kojenci a batolaty z pohledu speciálního pedagoga. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special needs education / Special needs education: early childhood
Theses on a related topic
-
Působení baby masáže na motoriku osob s těžkým a kombinovaným postižením
Zuzana HAJDOVÁ -
Komparativní analýza Baby Signs a českého znakového jazyka v rozvoji komunikace u dětí
Kristýna Oberreiterová -
Znakování v procesu komunikace mezi matkou a dítětem
Veronika Wolfová -
Program znakování se slyšícími batolaty jako možnost komunikace mezi rodičem a dítětem
Jana MOŠŤKOVÁ -
Programy na podporu vývoje řeči využívající přirozené znaky a gesta
Iva Hlavicová -
Gesta a jejich vývoj v raném věku dítěte
Kateřina Jedličková -
Vývoj gest dítěte od 8. do 18. měsíce
Vladimíra Škodová -
Vývoj gest dítěte od 8. do 18. měsíce
Petra Nohelová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights