Krása není vždy pravá, pravda není vždy krásná – Bc. Kateřina WILCZKOVÁ
Bc. Kateřina WILCZKOVÁ
Master's thesis
Krása není vždy pravá, pravda není vždy krásná
The beauty is not always true, the truth is not always beautiful
Anotácia:
Diplomová práce s názvem "Krása není vždy pravá, pravda není vždy krásná" se zaměřuje na obraz ženy ve výtvarném umění, ale i v reklamě a v médiích. Teoretická část se zabývá historií výtvarného zobrazování žen, zobrazování žen v plakátu, stručnou historií médií a reklamy. Výstupem praktické části je soubor jako-reklamních listů, které humorně- kriticky reagují na umělost tváří v dámských časopisech …viacAbstract:
The diploma thesis titeled "The beauty is not always true, the truth is not always beautiful" focuses on the image of women in the visual arts, but also in advertising and the media. The theoretical part deals with the history of the visual images of women, images of women in the poster, a brief history of media and advertising. The outcome of the practical part of the file as-advertising sheets that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedúci: prof. Ivo Chovanec, ak. soch.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WILCZKOVÁ, Kateřina. Krása není vždy pravá, pravda není vždy krásná. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Upper Secondary Schools / 2s-vv-vv-13
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálních médií na kulturní kapitál žen na rodičovské dovolené
Beáta Konopáčová -
Vliv medií na mládež
Anežka Daňková -
Vliv televize na audiovizuálního umění na přelomu 50. a 60. let 20. století
Lucie Korbelová -
Vliv médií na zvyšování povědomí o neziskových organizacích
Kristýna Šoborová -
Vliv medií na rozvoj dovedností žáků s ADHD na prvním stupni běžné ZŠ
Michal Mykulin -
Vliv médií na společnost v 21. století se zaměřením na sociální síť Instagram
Denisa Kopáčková -
Vliv médií na psychiku člověka
Renata Hronová -
Vliv média na efektivitu výuky výškopisu: experimentální srovnání kolaborativní výuky v imerzivní virtuální realitě
Hynek Tejkl