Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Bc. Nikola Vargová
Bc. Nikola Vargová
Diplomová práce
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Hlavním cílem bylo zvýšení povědomí o vybrané společnosti u veřejnosti a potenciálních zákazníků a její propagace. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, jež se zaměřovala zejména na oblast marketingové komunikace a také tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické …víceAbstract:
This Master thesis is focused on improving the marketing communication of the selected organization. The main aim was to promote the selected organization and to increase awareness of the selected organization among the public and potential customers. The theoretical part was aimed at the research of marketing communications strategies and also served as the basis for the practical part. The aim of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VARGOVÁ, Nikola. \textit{Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/f8o6py/.
Jak správně citovat práci
Vargová, Nikola. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse
Lucie Holíková -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Lucie Horká -
Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín
Ondřej PLOCH -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč
Iveta VRZALOVÁ -
Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s. r. o.
Tereza Ševčíková