Využití regionálních námětů ve vyučování vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura v 5. ročníku základní školy(realizace projektu) – Mgr. Helena ŽOUŽELKOVÁ
Mgr. Helena ŽOUŽELKOVÁ
Master's thesis
Využití regionálních námětů ve vyučování vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura v 5. ročníku základní školy(realizace projektu)
Using regional themes in teaching educational field Czech Language and Literature in the 5th grade elementary school
Anotácia:
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá analýzou Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, rozebírá klíčové kompetence, průřezová témata a vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace. Praktická část popisuje konkrétní zrealizovaný projekt s využitím regionálních námětů z Prostějova. V této části je také navrhnut další projekt.Abstract:
The thesis deals with the analysis of the Educational Program for Basic Education. In its theoretical part, it analyzes the key competences, cross-curricular themes and the Language and Language Communication area. The practical part describes a realized project using regional themes from Protějov. In this part there is also a suggestion of one more project.Kľúčové slová
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá analýzou Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání rozebírá klíčové kompetence průřezová témata a vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace. Praktická část popisuje konkrétní zrealizovaný projekt s využitím regionálních námětů z Prostějova. V této části je také navrhnut další projekt.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Milan Polák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽOUŽELKOVÁ, Helena. \textit{Využití regionálních námětů ve vyučování vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura v 5. ročníku základní školy(realizace projektu)}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/f8tp83/.
Jak správně citovat práci
ŽOUŽELKOVÁ, Helena. Využití regionálních námětů ve vyučování vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura v 5. ročníku základní školy(realizace projektu) . Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Změna postojů u odsouzených žen po absolvování resocializačního programu 3Z – Zastav se, Zamysli se, Změň se
Veronika Pechová -
Vyrovnávání se se smrtí blízkého člověka s onkologickým onemocněním
Viktorie Walicová -
Vliv albánského zvykového práva na páchání trestné činnosti Albánců, zdržujících se na území ČR, se zaměřením na drogovou a násilnou trestnou činnost
Martina Táboříková -
Vyrovnávání se se zátěží u osobních asistentů pracujících s dětmi s PAS
Johanka Laudová -
Vyrovnávání se se ztrátou životního partnera v kontextu aktivního stárnutí
Olga Keberlová -
Alternativní a augmentativní způsoby dorozumívání se s pacienty se zajištěnými dýchacími cestami
Lenka Červenková -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Pojetí přirozeného stavu a společenské smlouvy u Thomase Hobbese Anotace: Tato diplomová práce se bude zabývat pojetím přirozeného stavu u Thomase Hobbese a jeho vlivem na zformování společenské smlouvy. Přechod od přirozeného stavu ke konceptu společenské smlouvy se pokusím přirovnat k myšlence příčiny a účinku, kterou Hobbes rozpracoval nezávisle na pozdější studii "Leviathan", jež se stala jedním ze zásadních spisů politické filosofie. Obsah práce bude též věnován historickému kontextu tehdejší Anglie, jenž měl veliký vliv právě na strukturu Hobbesovy, ale i Lockovy podoby politické filosofie. V práci bude též zmíněno porovnání Hobbesova, Rousseauova a Lockova konceptu pojetí společenské smlouvy, jejich vzájemné rozdíly v odkazu a v možnostech uplatnění v praxi, ve kterých se značně odlišují. Cílem práce bude tedy především najít zásadní rozdíly mezi přirozeným stavem a stavem existence společenské smlouvy.
Petr ANDJELKOVSKI
Názov
Vložil
Vložené
Práva