Virtuální realita jako legitimní alternativní realita a její projevy v lokálním prostředí. – Robin Langer
Robin Langer
Bakalářská práce
Virtuální realita jako legitimní alternativní realita a její projevy v lokálním prostředí.
The virtual reality like alternative reality and manifesting itself in local environment.
Anotace:
Virtuální realita v současnosti představuje nezanedbatelný zdroj informací a taktéž prostředek, určený jako komunikační kanál s vysokou využitelností. Jako taková se stává nedílnou součástí lidského života. Bakalářská práce pohlíží na virtuální realitu jako na možnou alternaci k realitě běžného života. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy (realita každodenního života, virtuální realita, kyberprostor …víceAbstract:
Virtual reality is currently a significant source of information and also means intended as a communication channel with high usability. As such, it becomes an integral part of human life. Bachelor thesis looks at virtual reality as a possible alternativ to the reality of everyday life. The theoretical part defines basic terms (the reality of everyday life, virtual reality, cyberspace, anonymity), …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Zdeněk Uherek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Langer, Robin. Virtuální realita jako legitimní alternativní realita a její projevy v lokálním prostředí.. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Rozšířená realita: evaluace využitelnosti u osob se zrakovým postižením a jejich případné přizpůsobení specifikům cílové skupiny
Kryštof COUFAL -
Virtuální realita
Jan Pečený -
Divadelní imerze jako druh alternativní reality
Kateřina Volánková -
Virtuální realita a motorické dovednosti
Šimon Břicháč -
Proměna sociální interakce, fyzické aktivity a objevování nových míst u aktivních hráčů Pokémon Go s prvky rozšířené reality
Veronika VAŠKOVÁ -
Krádeže v prostředí počítačových her
David Pátek -
Počítačové hry a simulace (se zaměřením na MMOG)
Martin Šach -
Anonymita a bezpečnost na internetu
Aleksandr Liskov