Výrazové prostriedky a komunikačné stratégie vo videoherných recenziách Michala Rybku a ich premeny v rokoch 2003 až 2012 – Mgr. Michal Lorek
Mgr. Michal Lorek
Bachelor's thesis
Výrazové prostriedky a komunikačné stratégie vo videoherných recenziách Michala Rybku a ich premeny v rokoch 2003 až 2012
Expressional instruments and communication strategies in videogame reviews of Michal Rybka and their changes from year 2003 until 2012
Abstract:
The thesis focuses on reviews and personality of videogame reviewer Michal Rybka. Reviews used in thesis are those based on videogames. Thesis presents structure, style, specific tools which are included in the text on the sample of a few reviews written by author. Thesis firstly focuses on the extent and structure of review, linguistic moods used in it, on humor and communication strategies of review …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá recenzentskou činnosťou a osobnosťou recenzenta Michala Rybku. Jedná sa o recenzie na počítačové hry. Na vzorku niekoľkých recenzií z celkovej tvorbe autora práca predstavuje stavbu, štýl a špecifické prostriedky, ktoré text obsahuje. Práca sa najskôr zameriava na rozsah a štruktúru recenzie, na výrazové prostreidky v nej použíté, na humor a komunikačné metódy recenzie. …viacKľúčové slová
Videoherná recenzia recenzia videoherná žurnalistika Nová Herná Žurnalistika naratológia časopis komunikačné stratégie komunikačné prostriedky kritéria hodnotenia irónia Michal Rybka Videogame review review Videogame journalism New Game Journalism narratology magazine communication strategies tools of communication criteria of evaluation irony
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zsp4u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedúci: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiřina Salaquardová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOREK, Michal. \textit{Výrazové prostriedky a komunikačné stratégie vo videoherných recenziách Michala Rybku a ich premeny v rokoch 2003 až 2012}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/f8y22r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Communication strategies for selling wine on–line
Tomáš Pelikán -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Setting of communication tools for waste sorting in municipalities
Tatiana Hoblíková -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek