Bc. Martin Ročárek

Diplomová práce

Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace

Advertising on internet as instrument of marketing communication
Anotace:
V diplomové práci se zabývám problematikou reklamy na internetu. V teoretické části obecně definuji internetovou reklamu a popisuji její postavení vůči tradičním reklamním médiím. Dále popisuji právní regulaci internetové reklamy v ČR a EU a uvádím organizace dozorující nad dodržováním zákona o regulaci reklamy. Diplomovou prací poukazuji na současný stav internetové reklamy. Cílem této práce je představit …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on problems of advertising on internet. In the teoretical part I generally define the advertising on internet and describe her position towards to the traditional medium. Further describe I juridical regulation of advertising on internet in Czech Republic and European Union and present the companies, which control an observance the law of regulation of advertising. By …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace