Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Martin Ročárek
Bc. Martin Ročárek
Master's thesis
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Advertising on internet as instrument of marketing communication
Abstract:
V diplomové práci se zabývám problematikou reklamy na internetu. V teoretické části obecně definuji internetovou reklamu a popisuji její postavení vůči tradičním reklamním médiím. Dále popisuji právní regulaci internetové reklamy v ČR a EU a uvádím organizace dozorující nad dodržováním zákona o regulaci reklamy. Diplomovou prací poukazuji na současný stav internetové reklamy. Cílem této práce je představit …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on problems of advertising on internet. In the teoretical part I generally define the advertising on internet and describe her position towards to the traditional medium. Further describe I juridical regulation of advertising on internet in Czech Republic and European Union and present the companies, which control an observance the law of regulation of advertising. By …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kx1sr/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2013
- Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Advertising on Internet
Lukáš Krupička -
Advertising on Internet
Ondřej Gojda -
Marketing and advertising on the Internet
Max Smrčka -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Zdravotní tvrzení v reklamě na doplňky stravy
Jirglová Jirglová