Bc. Martin Ročárek

Master's thesis

Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace

Advertising on internet as instrument of marketing communication
Abstract:
V diplomové práci se zabývám problematikou reklamy na internetu. V teoretické části obecně definuji internetovou reklamu a popisuji její postavení vůči tradičním reklamním médiím. Dále popisuji právní regulaci internetové reklamy v ČR a EU a uvádím organizace dozorující nad dodržováním zákona o regulaci reklamy. Diplomovou prací poukazuji na současný stav internetové reklamy. Cílem této práce je představit …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on problems of advertising on internet. In the teoretical part I generally define the advertising on internet and describe her position towards to the traditional medium. Further describe I juridical regulation of advertising on internet in Czech Republic and European Union and present the companies, which control an observance the law of regulation of advertising. By …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2013
  • Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication