Propagace CR v Orlických horách a Podorlicku – Simona Zemanová
Simona Zemanová
Bakalářská práce
Propagace CR v Orlických horách a Podorlicku
Tourism in Orlicke Mountains and Podorlicko Promotion
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá teoretickými východisky k dané problematice, která přibližují marketing destinace cestovního ruchu a vybrané prvky marketingového mixu cestovního ruchu. Analytická část práce obsahuje charakteristiku, analýzu současné situace, analýzu produktové nabídky a propagaci řešeného území. Cílem této práce je zhodnocení dosavadní efektivnosti propagace cestovního ruchu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB722
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedoucí: Alexandr Gregar
- Oponent: Dagmar Rusková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing destinace města Beroun
Iveta Eliášková -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Online marketing vybrané turistické destinace
Bára Kašová -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Využití dark tourism v marketingu destinace
Barbora SLOVÁKOVÁ