CRM aktivity online sázkových kanceláří – Denis FORBRICH
Denis FORBRICH
Bakalářská práce
CRM aktivity online sázkových kanceláří
CRM Activities of Online Sportsbook Operators
Anotace:
Tato bakalářská práce zabývá využitím prvků managementu vztahů se zákazníky u interne-tových sázkových kanceláří. Práce analyzuje, jakým způsobem vnímají internetové sázko-vé kanceláře proces budování vztahů se zákazníky, porovnává toto vnímání u rozdílných sázkových kanceláří a následně přidává doporučení pro optimalizaci CRM u online sázko-vých kanceláří.Abstract:
This thesis deals with the use of customer relationship management elements among online bookmaker companies. This work analyzes, how the Internet bookmakers perceive the process of building relationships with customers, compares this perception at different bookmakers and then adds recommendations to optimize CRM in online betting compa-nies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FORBRICH, Denis. CRM aktivity online sázkových kanceláří. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anna Kučerová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahu se zákazníky akciové společnosti BAHAL ČR
Tereza Němcová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Ivana Forejtová