Řízení vztahu se zákazníky akciové společnosti BAHAL ČR – Bc. Tereza Němcová
Bc. Tereza Němcová
Bakalářská práce
Řízení vztahu se zákazníky akciové společnosti BAHAL ČR
Customer Relationship Management company BAHAL CR
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve firmě a možnosti jejich zlepšení. Teoretická část práce popisuje marketingový mix, řízení vztahů se zákazníky, hodnotu pro zákazníky, vztah se zákazníky, historii CRM a SWOT analýzu. Praktická část je zaměřena na analýzu aktuálního stavu řízení vtahů se zákazníky a z toho plynoucích doporučení pro společnost.Abstract:
This bachelor thesis is focused on Customer Relationship Management in the company and the possibility of their improvement. The theoretical part describes the marketing mix, customer relationship management, customer value, customer relations, the history of CRM and SWOT analysis. The practical part is focused on the analysis of the current status of customer relationship management and the resulting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/d5agu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Stiva Jokeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Veronika Příplatová -
Řízení vztahů se zákazníkem ve zvoleném podniku
Hana Cedivodová -
Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech bankovní instituce
Michal Plaček -
Nasazení systému pro řízení vztahu se zákazníky v technologické společnosti
Daniel Urminský -
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Adam VOSTRÝ -
Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví
Volha HRYB -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Pavlína Brunclíková