Komparace využití různých komunikačních kanálů v pracovní agentuře: Náklady a efektivita komunikace – Johana Šmýdová
Johana Šmýdová
Bakalářská práce
Komparace využití různých komunikačních kanálů v pracovní agentuře: Náklady a efektivita komunikace
The comparison of use of different communication channels in an employment agency: Financial costs and effectiveness of communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním použití elektronických komunikačních prostředků s komunikací tváří v tvář v agentuře práce. Cílem práce je zhodnotit efektivnost komunikačních kanálů, analyzovat finanční náklady a navrhnout případná doporučení, která by vedla k efektivnější komunikaci v podniku. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž v teoretické části jsou definovány základní pojmy komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the comparison of use of electronic means of communication with face-to-face communication in an employment agency. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of communication channels, analyse financial costs, and propose recommendations that would lead to more effective communication in the employment agency AB. The thesis is divided into two parts. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jiří Čeněk, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠMÝDOVÁ, Johana. \textit{Komparace využití různých komunikačních kanálů v~pracovní agentuře: Náklady a~efektivita komunikace}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/f9nf4p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingové komunikace Work and Travel agentury Camp Leaders
Tomáš Grézl -
Analýza marketingové komunikace agentury
Lukáš Maytner -
Nonverbální komunikace u prodejců v cestovních kancelářích / agenturách
Lucie Štaudová -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Interní komunikace digitální agentury
Vendula Procházková -
Interní komunikace v digitální agentuře
Barbora Žádná -
Marketingová komunikace v cestovní agentuře
Zuzana Slottová