Integrování obsahu nejazykového předmětu a cizího jazyka – Mgr. Pavlína HOŘÁKOVÁ
Mgr. Pavlína HOŘÁKOVÁ
Disertační práce
Integrování obsahu nejazykového předmětu a cizího jazyka
Content and Language Integrated Learning
Anotace:
Disertační práce se zabývá integrovaným přístupem k vyučování označovaným jako CLIL (integrovaná výuka nejazykového předmětu a cizího jazyka). V teoretické části je pozornost věnována integrovanému kurikulu, mezipředmětovým vztahům a jazykovému vzdělávání, což jsou oblasti, které lze považovat za teoretická a edukačně politická východiska pro CLIL. Dále je CLIL charakterizován, jsou vymezeny základní …víceAbstract:
The dissertation thesis deals with the approach to teaching and learning called CLIL (Content and Language Integrated Learning). In the theoretical part the attention is focused on the integrated curriculum, cross-curricular links and language education - areas that could be regarded as theoretical, educational and political basis of CLIL. In addition, CLIL is characterized, the basic terminology related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2012
Zveřejnit od: 29. 10. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2013
- Vedoucí: Doc. PhDr. Alena Lenochová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŘÁKOVÁ, Pavlína. Integrování obsahu nejazykového předmětu a cizího jazyka. Olomouc, 2012. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.10.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 10. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Mezipředmětové vztahy a integrovaná výuka na úrovni plánovaného kurikula ve vzdělávacích oblastech Matematika a její aplikace a Umění a kultura
Lenka HAVLÍČKOVÁ -
Integrovaná výuka a mezipředmětové vztahy v přírodovědných předmětech pohledem učitelů z praxe
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
Mezipředmětové vztahy fyzika - přírodopis ve výuce fyziky na ZŠ
Veronika PECHOVÁ -
Mezipředmětové vztahy výchovy k občanství a dějepisu
Jaroslav Hlaváček -
Mezipředmětové vztahy biologie a matematiky ve výuce biologie na středních školách
Daniela JANATOVÁ -
Mezipředmětové vztahy chemie-fyzika v přírodovědném vzdělávání
Martin VONDRA -
Mezipředmětové vztahy v literatuře
Denisa RAJMONOVÁ -
České dějiny v krásné literatuře (mezipředmětové vztahy ve výuce českého jazyka a literatury a dějepisu s didaktickou aplikací)
Markéta HALADOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva