Bc. Ondřej Štefka

Master's thesis

Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s. r. o.

Innovation Project of Internet Store of Company Váhala a spol. s. r. o.
Anotácia:
V České republice se rozvíjí elektronický obchod s potravinami na úrovni B2C. Tato práce hodnotí pozici potravinového eshopu firmy Váhala a spol. na českém trhu. Na základě primárních a sekundárních dat jsou určeny nejvhodnější strategie pro zvýšení povědomí a růstu tržeb eshopu. Nejlépe hodnocené strategie jsou podrobně zpracovány a připraveny k realizaci.
Abstract:
B2C e-commerce of glocery in Czech Republic is growing. This thesis evaluates the posi-tion of glocery e-shop of Váhala a spol. company in Czech market. Based on the primary and secondary information are identified the most appropriate strategies for raising aware-ness and increasing sales of e-shop. The most evaluated strategies are processed in detail and ready for implementation.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zverejniť od: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štefka, Ondřej. Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s. r. o.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing