Ambientní média a jejich efektivita – Vojtěch Marek
Vojtěch Marek
Bakalářská práce
Ambientní média a jejich efektivita
Ambient Media and their Efficiency
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou ambientních médií a jejich efektivity. Cílem práce je analyzovat ambientní média z hlediska daných respondentů a porovnat jejich dů-vody pro daná stanoviska. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu, přičemž jsou analyzovány také vztahy mezi nimi. V praktické části jsou pak, podle předem zvolených kritérií, uvedeny příklady …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with problematics of ambient media and its efficiency. The main target is to analyse ambient from the side of research participants and compare their opini-ons and reasons based on their answers. Theoretical part explains basic concepts of this topic and the relations between them. In practical part there are examples of particular am-bient media. Then forms of research like …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marek, Vojtěch. Ambientní média a jejich efektivita. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace.
Tomáš Šula -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane