Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum – Ing. Renáta Švarcová
Ing. Renáta Švarcová
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Means of Marketing Communication for the Child Audience
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá působením globální společnosti McDonald´s na dětské spotřebitele. Práce popisuje nástroje a metody, s jejich pomocí lze ovlivnit chování potencionálního dětského zákazníka. Praktická část pojednává o účinnosti marketingových prostředků společnosti McDonald´s na dětské spotřebitele ve věku čtyř až osmi let. Průzkumné šetření jsem provedla pomocí dotazníkové metody aplikované …viacAbstract:
This Bachelor Thesis deals with the impact of the global chain McDonald's on child consumers. The thesis describes the tools and methods that may influence the children´s behavior as the potential customer. The practical part deals with the effectiveness of McDonald´s marketing resources on children´s consumers aged four to eight years. Exploratory evaluation was conducted using a questionnaire method …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mpenw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PaedDr. Václav Netolický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication