Ing. Renáta Švarcová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Means of Marketing Communication for the Child Audience
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá působením globální společnosti McDonald´s na dětské spotřebitele. Práce popisuje nástroje a metody, s jejich pomocí lze ovlivnit chování potencionálního dětského zákazníka. Praktická část pojednává o účinnosti marketingových prostředků společnosti McDonald´s na dětské spotřebitele ve věku čtyř až osmi let. Průzkumné šetření jsem provedla pomocí dotazníkové metody aplikované …více
Abstract:
This Bachelor Thesis deals with the impact of the global chain McDonald's on child consumers. The thesis describes the tools and methods that may influence the children´s behavior as the potential customer. The practical part deals with the effectiveness of McDonald´s marketing resources on children´s consumers aged four to eight years. Exploratory evaluation was conducted using a questionnaire method …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: PaedDr. Václav Netolický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma