Marketingová komunikace státní Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest – Bc. Radek Šoltys
Bc. Radek Šoltys
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace státní Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest
Marketing communication of CzechInvest, Investment and Business Development Agency
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci státní Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest. V teoretické části jsou nejdříve definovány pojmy z oblasti marketingové komunikace, jednotlivé nástroje a komunikační prostředky, tak jak o nich hovoří odborná literatura. V praktické části jsou následně popsány činnosti CzechInvestu, definovány čtyři základní komunikační potřeby …moreAbstract:
Marketing communications at the governmental Investment and Business Development Agency CzechInvest are examined in this thesis as follows: First, the theoretical section defines marketing tool concepts and various means of communications according to specialized marketing literature. Second, the practical section describes various activities of CzechInvest; four basic communications needs; approximate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/arme3/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠOLTYS, Radek. \textit{Marketingová komunikace státní Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/fafama/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový marketing a komunikace truhlářského podniku
Magdalena Střítecká -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Sociální sítě a jejich využití u malých a středních podniků
Pavel Mašek -
Internetový marketing a komunikace malého podniku
Nastassia Kostyleva