Význam průřezových témat dle (RVP ZV) v současném vzdělávání – Dagmar STAROŠTÍKOVÁ
Dagmar STAROŠTÍKOVÁ
Bakalářská práce
Význam průřezových témat dle (RVP ZV) v současném vzdělávání
Importance of Summary Topics (according to RVP ZV) of Contemporary Education
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na význam průřezových témat dle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání(dále jen RVP ZV)na základních školách,popis, charakteristiku a možnosti, jak jednotlivá témata zařadit do školního vzdělávacího programu. V teoretické části je podrobně popsán RVP ZV, jeho části,vysvětlení důležitých pojmů, jako jsou např. cíle vzdělávání nebo klíčové kompetence.Je zde …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the importance of cross-section topics according to The Framework Educational Programme at primary schools, thein characterization and wals of thein incorporation in The School Educational Programme. The teoretical part avers in details The Framework Educational Programme for Basic Educational and its components. Explanations are given of relevant concepts such as the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2013
Zveřejnit od: 27. 11. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAROŠTÍKOVÁ, Dagmar. Význam průřezových témat dle (RVP ZV) v současném vzdělávání. Brno, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.11.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 11. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace vzdělávacího programu "Základní škola" a "ŠVP ZV" v oboru TV ve vybraných školách
Zuzana Kočířová -
Komparace vzdělávacího programu "Základní škola" a "ŠVP ZV" v oboru TV ve vybraných školách
Zuzana Pokorná -
Komparace vzdělávacího programu "Základní škola" a "ŠVP ZV" v oboru tělesná výchova ve vybraných školách
Martin Niederle -
Vzdělávací oblast Člověk a jeho svět (RVP ZV) ve ŠVP základních škol
Alena KUŠKOVÁ -
Využití školní zahrady jako přírodní učebny pro potřeby ŠVP ZV - polní plodiny
Jana Opatřilová -
Vzdělávací oblast "Člověk a jeho svět" jako východisko uplatňování integrace ve ŠVP ZV.
Barbora ŠTEMPÁKOVÁ -
Potřeby školy v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v souvislosti s vyučováním podle ŠVP ZV
Jitka SVOBODOVÁ -
Projektové vyučování jako způsob koncentrace přírodovědného učiva na 1. stupni ZŠ a jeho využití ve ŠVP ZV
Ludvík KAREŠ