Reklama jako prostředek pro podporu prodeje piva v minipivovaru Třebonice – Bc. Tereza Sotonová
Bc. Tereza Sotonová
Diplomová práce
Reklama jako prostředek pro podporu prodeje piva v minipivovaru Třebonice
Advertisement as an instrument for the sales promotion of beer in microbrewery Třebonice
Anotace:
SOTONOVÁ, Tereza. Reklama jako prostředek pro podporu prodeje piva v minipivovaru Třebonice. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha : 2013. Počet stran : 114 Diplomová práce se zabývá reklamou a podporou prodeje piv minipivovaru Třebonice. Naleznete zde základní informace o Třebonickém minipivovaru a jeho sortimentu. Dozvíte se informace o pivní historii, výrobě piva, pivní legislativě, a informace …víceAbstract:
SOTONOVÁ, Tereza. Advertisement as an instrument for the sales promotion of beer in microbrewery Třebonice. [Master's Dissertation] The Institute of Hospitality Management. Prague : 2013. Number of pages: 114 The Master's Dissertation deal with an advertisement as an instrument for the sales promotion of beer in microbrewery Třebonice. Here you will find the basic information about microbrewery Třebonice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5659/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Dana Johnová
- Oponent: Ing. Helena Buřičová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOTONOVÁ, Tereza. \textit{Reklama jako prostředek pro podporu prodeje piva v minipivovaru Třebonice}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/fau86w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup