Komunikační plán pro reklamní agenturu Linear – Lucie ROUBALÍKOVÁ
Lucie ROUBALÍKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační plán pro reklamní agenturu Linear
Communication plan for advertising agency Linear
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování komunikačního plánu pro reklamní agenturu Linear pro rok 2012. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, převážně v oblasti marketingových komunikací. Je zde popsáno, jaká média je možno využít pro propagaci firmy. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky do praxe a následně zpracován komunikační plán, jehož součástí je i SWOT analýza a rozpočet …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with elaboration of communication plan for an advertising agency Linear for year 2012. The theoretical part explains the basic concepts, primarily in the section of marketing communication. It describes, how the media can be used for propagation. The practical part of the applied knowledge into practice and then developed communication plan, which includes a SWOT analysis and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
20992
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROUBALÍKOVÁ, Lucie. Komunikační plán pro reklamní agenturu Linear. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová