Tereza Hrubá

Bachelor's thesis

Reselling sportovní obuvi a jeho marketingový přínos pro značku

Sports shoes reselling and its marketing contribution to brands
Abstract:
Bakalářská práce na téma -- Reselling sportovní obuvi a jeho přínos pro značku -- si klade za cíl zanalyzovat povědomí o značce Nike a blíže přiblížit a objasnit problematiku resellingu sportovní obuvi a následně zhodnotit přínos přeprodeje pro značku Nike. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První dvě kapitoly jsou teoreticky zaměřené a zbývající tři prakticky. Teoretická část vychází ze soudobé odborné …more
Abstract:
Thesis on --Sports shoes reselling and its marketing contribution to brands-- aims to analyse the Nike brand awarness and to clarify the issue of sports shoe reselling and then to evaluate the benefits of it for the Nike brand. The thesis is diveded into five chapters. The first two chapters are focused theoretically and the remaining three are focused practically. The theoretical part is based on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Peter Kováč

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50799

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management