Reselling sportovní obuvi a jeho marketingový přínos pro značku – Tereza Hrubá
Tereza Hrubá
Bachelor's thesis
Reselling sportovní obuvi a jeho marketingový přínos pro značku
Sports shoes reselling and its marketing contribution to brands
Abstract:
Bakalářská práce na téma -- Reselling sportovní obuvi a jeho přínos pro značku -- si klade za cíl zanalyzovat povědomí o značce Nike a blíže přiblížit a objasnit problematiku resellingu sportovní obuvi a následně zhodnotit přínos přeprodeje pro značku Nike. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První dvě kapitoly jsou teoreticky zaměřené a zbývající tři prakticky. Teoretická část vychází ze soudobé odborné …moreAbstract:
Thesis on --Sports shoes reselling and its marketing contribution to brands-- aims to analyse the Nike brand awarness and to clarify the issue of sports shoe reselling and then to evaluate the benefits of it for the Nike brand. The thesis is diveded into five chapters. The first two chapters are focused theoretically and the remaining three are focused practically. The theoretical part is based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50799
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Peter Kováč
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50799
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management