El teatro como un método de aprendizaje en las escuelas secundarias – Bc. Ondřej NEUMAN
Bc. Ondřej NEUMAN
Master's thesis
El teatro como un método de aprendizaje en las escuelas secundarias
Drama as an educational method in the upper secondary schools
Abstract:
This thesis analyses the influence of high school theatre on the development of language skills and personal competences of high school students. The aim of this thesis is to determine which skills are being developed the most and to what extent through the application of dramatics to pedagogy. Given the broader nature of dramaturgy as a didactic concept, the theoretical part of this thesis is focused …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vlivu středoškolského divadla na rozvoj jazykových znalostí i osobnostních kompetencí studentů středních škol. Cílem této práce je určit, které dovednosti jsou díky aplikaci dramaturgie do pedagogiky rozvíjeny nejvíce a v jaké míře. Vzhledem k širší povaze dramaturgie jakožto didaktického konceptu je teoretická část práce zaměřená na rozdělení divadla do menších …more
Language used: Spanish
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Chalupa, Dr.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEUMAN, Ondřej. El teatro como un método de aprendizaje en las escuelas secundarias. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / Aj-Sj SS
Theses on a related topic
-
Film a divadlo aneb jak využít filmové tvorby v práci s mladými tvůrci
Jan Novák -
Dějiny tance a baletu a jejich interpretace pro žáky ZUŠ
Tereza Francová -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Pět přeměn energie – Fáze voda v taneční a pohybové výchově dětí a mládeže
Renata Mojžyszová -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Vliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka
Kristýna PETŘÍČKOVÁ -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii u žáků nižšího gymnázia v rámci výuky ruského jazyka jako druhého cizího jazyka
Jaromír Hendrych -
Využití ICT ve výuce češtiny jako druhého/cizího jazyka
Krištofová Krištofová